Kleur bekennen


Brand Strategy Research modelLeuk dat u er bent, heeft u een goede reis gehad?, met woorden van die strekking begroeten wij onze gasten. Komt u binnen. Fout, althans voor minstens de helft, helemaal fout.

Misschien wist u het nog niet, maar u behoort tot een doelgroep. Tenminste, volgens het Factsheet Vrijetijdseconomie dat wij deze week kregen toegezonden.

U hoort bij een groep met een bepaald leefstijlprofiel. Uitbundig geel, gezellig lime, rustig groen, ingetogen aqua, stijlvol en luxe blauw, avontuurlijk/ondernemend paars en creatief en inspirerend rood. En daar heeft u niets over te zeggen. Dat bepalen wij. Blijkbaar….

Met de kleurenwaaier in de hand moeten wij u, excuus je, straks welkom heten. Familiair en informeel of misschien wel Vlot en trendy.

Dat gaan we dus maar niet doen. Bij ons bent u gewoon te gast. En het initiatief tot tutoyeren ligt in onze ogen in ieder geval niet bij de gastheer of gastvrouw. Of het leeftijdsverschil moet onmiskenbaar zijn. Pas dan heten we je van harte welkom.


Villa Aberson

Over Villa Aberson

Wij wonen met z'n tweetjes in een monumentale villa in Olst, onder de rook van Deventer. De kinderen zijn al enkele jaren de deur uit: Ruimte genoeg dus. Trouwens, dat is geen borstbeeld van mij. Mijn vrouw is daar druk mee bezig...

Een reactie stellen we op prijs

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.