Kleur bekennen


Brand Strategy Research modelLeuk dat u er bent, heeft u een goede reis gehad?, met woorden van die strekking begroeten wij onze gasten. Komt u binnen. Fout, althans voor minstens de helft, helemaal fout.

Misschien wist u het nog niet, maar u behoort tot een doelgroep. Tenminste, volgens het Factsheet Vrijetijdseconomie dat wij deze week kregen toegezonden.

U hoort bij een groep met een bepaald leefstijlprofiel. Uitbundig geel, gezellig lime, rustig groen, ingetogen aqua, stijlvol en luxe blauw, avontuurlijk/ondernemend paars en creatief en inspirerend rood. En daar heeft u niets over te zeggen. Dat bepalen wij. Blijkbaar….

Met de kleurenwaaier in de hand moeten wij u, excuus je, straks welkom heten. Familiair en informeel of misschien wel Vlot en trendy.

Dat gaan we dus maar niet doen. Bij ons bent u gewoon te gast. En het initiatief tot tutoyeren ligt in onze ogen in ieder geval niet bij de gastheer of gastvrouw. Of het leeftijdsverschil moet onmiskenbaar zijn. Pas dan heten we je van harte welkom.


Over Villa Aberson

Bijna 10 jaar hebben we gasten verwelkomd in ons huis. Aanleidingen genoeg om op onze website een berichtje te schrijven. Nu weer tijd voor iets anders. Mmmm, zijn we niet meer welkom? Af en toe een weekendje zeker. Maar wel op tijd reserveren. Voordat wij andere plannen hebben ;) .

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.