Nee, ook geen beertjes 2


Onze website wordt blijkbaar nauwlettend gevolgd door een leger telemarketeers. Daar ging weer de telefoon. Bent u…. Dan weet je al hoe laat het is. Yep, stel uw vraag….

Ja,…. of wij bekend zijn met geurbeleving…. Geurbeleving? Nou, die was nieuw voor ons. Sorry mevrouw, helaas geen interesse…. Tuut, tuut, tuut….

Toch meer even gegoogeld: Wat een handel. Activeer en verleid uw klanten!! Geurbeleving is een topbeleving. Sfeerverhogend. Unieke geurtechniek. Uitgebreid wetenschappelijk bewezen. En dit zijn dan pas de snippets van de eerste drie zoekresultaten.

Onze was is schoon en fris zonder dat Robijntje er in gerollebold heeft, de visgraat in de salon ruikt gewoon naar boenwas en voor het verfrissend effect van dennengeur moet u in onze tuin zijn.

Meteen dus maar weer eens het Bel-me-niet Register bijgewerkt.


Over Villa Aberson

Bijna 10 jaar hebben we gasten verwelkomd in ons huis. Aanleidingen genoeg om op onze website een berichtje te schrijven. Nu weer tijd voor iets anders. Mmmm, zijn we niet meer welkom? Af en toe een weekendje zeker. Maar wel op tijd reserveren. Voordat wij andere plannen hebben ;) .

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

2 gedachten over “Nee, ook geen beertjes

  • Villa Aberson

    Je krijgt nog bijna medelijden krijgen met die geurmarketeers:

    Het zou bijzonder jammer zijn als u dit product niet zou proberen. Daarom bied ik u de mogelijkheid om geheel vrijblijvend een geur te testen.
    Dit kan door middel van een demonstratie of het aanvragen van een gratis proef.

    HET VERPLICHT U TOT NIETS!

    In de wereld van de marketing is het blijkbaar iedere dag capslockday.

  • Villa Aberson

    Tsja,…. je kunt je wel aanmelden bij het Bel-me-niet Register, maar daar houd je de spam in je mailbox niet mee tegen. Geurbeleving is blijkbaar een groeimarkt. Wat dacht u van deze:

    U weet vast ook dat mooie herinneringen vaak gepaard gaan met geur(beleving). Want wie herinnert zich niet de lekkere geur van versgebakken koekjes bij oma? Of de frisse geur van pas gewassen linnengoed?

    Die laatste kan in uw hotelkamers zorgen voor een positieve beleving door uw gasten. En tevreden gasten zijn uw beste ambassadeurs!

    Ook in ruimtes waar stank kan ontstaan, zoals toilet- en rookruimtes, biedt XXXX-roomspray de oplossing. Daarnaast maakt een (frisse) geur bij de ingang ook een goede eerste indruk.

    Het spamfilter dus ook maar wat opdraaien.